6 antrenamente fantastice Kettlebell pentru arderea grăsimilor; BarBend

Swing pentru arderea grăsimilor

Despre arderea grăsimilor swing

Pinterest Toată lumea are un motiv diferit pentru a face mișcare. Unii vor să îndeplinească obiectivele de performanță, alții vor să-și construiască suficient mușchi pentru a-și face mânecile cămășii umflate. Dar la un anumit nivel, aproape toată lumea se străduiește să fie mai sănătoasă — și asta înseamnă că transpira și arde grăsimi.

Ar trebui să aveți în minte mai mult decât simpla estetică în timp ce vă propuneți să vărsați grăsime corporală. Oamenii sănătoși vin în toate formele și dimensiunile, dar nu toate grăsimile sunt create egale. Acest lucru se datorează faptului că grăsimea abdominală, cunoscută și sub numele de grăsime viscerală, este un țesut activ din punct de vedere metabolic vă poate dăuna corpului. A scăpa de asta este mai mult decât un proiect de vanitate.

Deci, trebuie să lucrați cu pașii corecți. Abonament pentru sănătatea bărbaților La fel, nu toate antrenamentele pentru arderea grăsimilor sunt egale. Când mulți antrenori se gândesc la exerciții pentru arderea grăsimilor, se concentrează de obicei pe mișcări metabolice intense — gândiți-vă la mișcări swing pentru arderea grăsimilor energie ridicată, cum ar fi burpeele, slams-urile, frânghiile de luptă și altele asemenea.

Acest lucru nu este neapărat greșit.

Swing-ul kettlebell: ce este ?

Dar există și alte exerciții care pot funcționa și ele. Mișcările grele cu mai multe articulații, cum ar fi genuflexiunile și ascensiunile, provoacă mai multe grupuri musculare, ceea ce vă va ajuta să construiți mai mult mușchi și să folosiți mai multă energie și să ardeți grăsimea.

Adăugați aceste exerciții de ardere a grăsimilor la planul de antrenament pentru a găsi calea corectă de ieșire. Amintiți-vă, nu puteți suprasolicita o dietă proastă și veți avea probleme cu arderea grăsimilor dacă nu aveți un deficit caloric —Așadar, concentrați-vă pe îmbunătățirea obiceiurilor din bucătărie, de asemenea.

Cum se face kettlebell swing pentru un rezultat favorabil ?

Este posibil să găsiți același conținut într-un format diferit sau puteți găsi mai multe informații pe site. Cele mai bune exerciții pentru arderea grăsimilor Burpee Burpeele sunt arzătorul clasic de grăsimi pentru antrenori și aproape un rit de trecere pentru aproape toți cei care doresc să transpire. Veți cădea pe podea, veți împinge înapoi în sus și veți sări o repetiție, apoi veți continua să lucrați.

Doar asigurați-vă că nu exagerați cu burpeele. La început, rămâneți la seturi de cel mult Dacă aveți probleme cu partea superioară a corpului, încercați aceste variante la scară.

A sări coarda Dacă credeți că sărind coardele sunt doar pentru copiii din locul de joacă, nu știți cum să săriți. Cel mai de bază echipament din sala de sport vă oferă un antrenament complet, cu o tonă de potențial de ardere a grăsimilor. Începeți prin a vă perfecționa formularul pentru a trece rapid peste perioade scurte de timp, cel mult două minute.

pierderea în greutate gut cleanse

Odată ce stăpâniți elementele de bază, vă aparține o întreagă lume a mișcărilor de coardă și a antrenamentelor. Cu lovituri de minge Loviturile cu bile Med sunt exercițiul perfect pentru cele mai proaste zile. Nu arzi doar grăsimi aici — lovind mingea în pământ cât de tare poți, arde stresul, furia, plictiseala sau orice te deranjează. Folosind întregul corp în mișcare, ridicați mingea peste cap și călcați pe degetele de la picioare, apoi loviți-o înapoi cu nucleul, șoldurile și brațele.

Prinde mingea în timp ce ricoșează spre piept și repetă procesul.

dieta oana cuzino

Doar asigurați-vă că vă țineți corpul sub control, deoarece nu trebuie să vă înrăutăți ziua cu o formă proastă. Înapoi la ghemuit Ghemuiturile puternic încărcate sunt o piatră de temelie a antrenamentului de forță dintr-un singur motiv: există câteva modalități mai fiabile de a construi rezistența inferioară a corpului. Exercițiul compus este, de asemenea, un arzător de grăsimi, deoarece folosești mai multe grupuri cheie de mușchi și folosești multă energie pentru a muta greutatea.

podul reprezintă pentru pierderea în greutate

Asigurați-vă că rămâneți inteligent atunci când vă ghemuiți. Pentru un potențial maxim de ardere a grăsimilor, utilizați o formă adecvată prin angajarea nucleului dvs.

Copii glezna skip ball sport swing fitness salt coarda grăsime ardere joc pentru copii

Smulge gantera Reduceți ridicările olimpice provocatoare din punct de vedere tehnic la mișcările cu gantere, cum ar fi să vă prindeți pentru a vă provoca coordonarea, pentru a vă construi puterea și, bineînțeles, pentru a arde grăsimile.

De asemenea, vor îmbunătăți explozia și atletismul, protejându-vă în același timp umerii. Numele jocului aici este tripla întindere — actul de a vă întinde și îndrepta gleznele, genunchii și șoldurile.

Concentrați-vă pe cele trei părți ale exercițiului: trageți greutatea de pe podea, explodați prin șolduri pentru ao ridica, loviți gantera peste cap și aterizați sub ea.

pierdere în greutate tabere de vară

Deadlift O altă ascensiune mare, proastă și grea, care funcționează ca un arzător de grăsimi, este mortul. Exercițiul cu articulații multiple implică întregul corp, în special lanțul pierderea și persoana de grăsime și corpul inferior, iar efortul necesar pentru a îndepărta greutatea de pe podea începe metabolismul.

Greutatea mortală este cea mai swing pentru arderea grăsimilor atunci când este efectuată corect cu sarcinile grele. Aceasta înseamnă că vă activați nucleul pentru a vă stabiliza coloana vertebrală.

Îți folosești glutei și hamstrii pentru a scoate greutatea de pe podea și te miști încet și în mod deliberat prin fiecare reprezentant. Kettlebell Swing Balansarea este un exercițiu foarte versatil care poate duce la scăderea înălțimii și a forței în timpul arderii grăsimilor.

Kettlebell Swing: exercițiul final pentru arderea grăsimilor

Cheia este să-ți folosești șoldurile pentru a controla mișcările — brațele sunt acolo doar pentru a ține strânsoarea greutății. Asigurați-vă că sunteți încă în poziția corectă în timp ce vă balansați.

Nu ar trebui să vă ghemuiți și să adăugați greutate; În schimb, țineți genunchii ușor îndoiți, pivotați-i la șolduri și mențineți capul într-o poziție neutră pentru a vă menține coloana vertebrală corect aliniată.

Pion de transport Gențile încărcate sunt atât de simple încât swing pentru arderea grăsimilor fizic pare prea evident pentru a fi un arzător eficient de grăsimi — dar oricine a fost forțat să poarte un set de gantere sau chiar o încărcătură grea de alimente pentru o plimbare lungă poate atesta cât de rapidă este greutatea devine o povară.

Poziția este esențială aici — țineți-vă strânsoarele, strângeți glutele și miezul, trageți-vă cutia toracică, țineți privirea în față și asigurați-vă că umerii nu se înclină înainte în timp ce pășiți. Frânghii de luptă Frânghiile de luptă sunt un echipament care a devenit notoriu datorită antrenamentelor intense pentru care sunt utilizate pe scară largă. Rutinele vă cer să vă folosiți întregul corp balansând, săriți și să scuturați echipamentul în timp ce vă ghemuiți, vă scufundați și săriți.

1 lb compararea pierderii în greutate

Deci, vă veți crește ritmul cardiac și veți arde grăsimile. Se târăște Crawl-urile sunt un alt mod simplu și înșelător de a vă crește puterea, mobilitatea și atletismul în timp ce ardeți grăsimi. Mișcările sunt atât de eficiente, deoarece vă implică întregul corp.

La fel ca unele dintre celelalte exerciții de pe această listă, accesarea cu crawlere este cu adevărat eficientă numai atunci când coloana vertebrală este într-o poziție sigură și neutră. Concentrați-vă pe consolidarea nucleului și mișcarea cu un anumit scop în minte — un urât ar trebui să nu fie niciodată un galop fără minte pentru viteză, dacă doriți cu adevărat să profitați de beneficii.

munafie slimming panty original vs fals