Related Content

Utilizați dumbbell pierdeți în greutate. Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Bacsis Vrei să-ți subții membrele și să-ți aplatizezi burta. Respectarea unei diete controlate în proporție, în principal cu alimente integrale, împreună cu adăugarea exercițiului potrivit pentru brațele și utilizați dumbbell pierdeți în greutate subțiri pentru a promova arderea grăsimilor și tonifierea vă ajută să pierdeți în greutate pentru a vă slăbi întregul corp, inclusiv aceste zone cu probleme.

Nici o mișcare țintită nu va arde grăsimea de pe brațe, picioare sau burtă, așa cum a explicat Consiliul American pentru Exerciții. Dar antrenamentul cardio și de forță te ajută să pierzi grăsimea totală, astfel încât să devii mai slab.

Nu vă feriți nici de greutăți, de teamă că vor construi mai mult decât să vă subțire. Antrenamentul de forță este un puternic stimulent metabolic care vă ajută să ardeți mai multe calorii și să pierdeți grăsimi.

Exerciții cardio pentru brațe și picioare subțiri Activitatea cardio este mult mai probabil să vă ajute să obțineți o burtă plată și brațe și picioare subțiri decât cercurile de brațe vizate, ridicările picioarelor și crunch-urile.

Cum pot slăbi din piept?

Vă ajută să creați un deficit caloric, astfel încât atunci când corpul dumneavoastră simte că nu are suficiente calorii pentru a vă alimenta activitatea, ajunge în depozitele de grăsimi. Scopul este de cel puțin de minute de intensitate moderată sau 75 de minute de activitate aerobă intensă în fiecare săptămână, așa cum este recomandat de Departamentul de Sănătate și Servicii Umane.

În timp ce orice cardio care vă face să vă pompeze inima vă va ajuta să pierdeți în greutate, mergeți la exerciții pentru a slăbi și tonifica brațele sau un antrenament de slăbire a picioarelor, dacă acesta este obiectivul dvs. Opțiunile includ: Drumeții pe o pantă Canotaj pe un ergometru Pedalarea unui antrenor eliptic cu stâlpi de braț Variați tipul pe care îl utilizați pentru a ține pasul cu provocarea și a arde calorii maxime. Dacă corpul tău se obișnuiește cu un singur exercițiu, vei deveni eficient și vei arde mai puține calorii.

Proiectează un circuit Ați putea petrece ore la sală, făcând mai multe exerciții individuale pentru brațe și coapse mai subțiri. Sau, profitați la maximum de timpul de antrenament al forței alegând exerciții care combină mușchii brațelor, picioarelor și ab într-un singur antrenament. Bonus: De asemenea, lucrați cu alte grupuri musculare majore pentru a crea un fizic slab. Efectuați fiecare dintre următoarele exerciții ca un circuit. Faceți fiecare mișcare timp de 60 de secunde și treceți rapid la următoarea, cu o pauză suficientă pentru a schimba echipamentul.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Odihnește-te un minut și apoi repetă circuitul încă de două ori. Mutați numărul 1.

Antrenament numai cu gantere: 5 zile de antrenament cu gantere

Ridicați piciorul de masă invers cu scufundări triceps Așezați-vă cu genunchii îndoiți și cu picioarele plate în podea.

Așezați-vă mâinile în spatele șoldurilor aproximativ 3 până la 6 inci, cu degetele îndreptate spre picioare. Trageți abdomenele în coloana vertebrală și ridicați șoldurile în sus, astfel încât să formați o masă cu trunchiul. Ține-ți mâinile sub umeri și picioarele sub genunchi.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Îndoiți coatele pentru a efectua o scufundare triceps. Ridică-te înapoi.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Ridicați piciorul drept drept spre tavan și coborâți. Repetați cu piciorul stâng. Faceți această combinație pentru întregul minut. Mutați numărul 2. Dumbbell Side Lunge cu Bucle Biceps Stați cu picioarele la distanță de șold și țineți o ganteră în fiecare mână alături de șolduri.

Lunge în dreapta. Îndoiți genunchiul drept și mențineți piciorul stâng drept cu ambele picioare orientate înainte. Curbează simultan ganterele spre umeri.

Cum să pierdeți greutatea rapidă cu antrenament de exercițiu

Mergeți înapoi spre centru în timp ce vă îndreptați brațele înapoi de-a lungul laturilor. Repetați în partea stângă. Continuați să alternați pentru întregul minut.

utilizați dumbbell pierdeți în greutate

Mutați numărul 3. Pod cu extensii triceps Așezați-vă pe spate cu genunchii îndoiți, cu picioarele plantate și la distanța șoldului. Țineți o ganteră în fiecare mână.

Cu șoldurile ridicate, îndreptați coatele pentru a ridica ganterele peste umeri. Îndoiți și extindeți coatele astfel încât greutatea să se apropie de frunte.

  • La pachet Prezentare generală Țintirea grăsimii toracice poate fi o provocare.
  • Yandex dzen.
  • Iunie bug pierdere în greutate
  • Cum să pierdeți greutatea rapidă cu un antrenament de antrenament - Sănătate
  • Cum să pierdeți greutatea în abdomenul unui bărbat acasă
  • Dumbbell Only Workout 5 Day Dumbbell Workout Split
  • Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Dacă vă aflați într-o stare fizică rezonabilă și trebuie să pierdeți câteva kilograme, puteți să verificați programul de pierdere a grăsimilor de mare putere.

Bacsis Țineți șoldurile ridicate pentru tot minutul. Când vă îndoiți coatele, acestea ar trebui să fie îndreptate până în tavan. Mutați numărul 4. Push-Up cu Knee In Intră într-o poziție push-up echilibrată pe mâini și degetele de la picioare.

Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță

Așezați mâinile puțin mai late decât umerii și picioarele la distanță de șold. Îndoiți coatele la un unghi de 90 de grade.

  1. Ei bine, ați cerut-o și astăzi vă aduc următorul pas din seria noastră de antrenament cu gantere.
  2. Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  3. Contra Nici unul Ganterele de apă, balansurile, glezna și greutățile pentru încheietura mâinii sunt greutăți de apă populare utilizate pentru exercițiile acvatice.
  4. Pierdere în greutate de 3 zile curat
  5. Pierderea în greutate vițel
  6. Dvd de fuziune de fast

Îndreptați coatele și trageți utilizați dumbbell pierdeți în greutate drept în cotul drept. Întoarceți piciorul pe podea pentru sprijin.

Faceți o altă împingere, ridicați-vă și trageți genunchiul stâng în cotul stâng. Alternează mișcările pentru întregul minut.

Exerciții pentru burtă plată și picioare și brațe subțiri

Mutați numărul 5. Plie Squats cu presă pentru triceps Stai cu picioarele mai late decât șoldurile. Țineți o ganteră în ambele mâini. Extindeți brațele deasupra capului. Îndoiți genunchii într-o ghemuit plie; ar trebui să fie peste călcâiele tale. Dacă nu, deschideți picioarele mai larg. În timp ce faci ghemuitul, îndoiți și coatele, astfel încât greutatea să vină în spatele capului pentru o extensie triceps. Îndreptați coatele și genunchii înapoi în poziția inițială.

Puloverele cu ciocanul dur

Bacsis Dacă doriți cu adevărat să simțiți arsura, adăugați un minut de cardio între exercițiile din circuit. Exemplele includ cricuri pentru sărituri, un sprint rapid pe bandă de alergat, salturi sau burpees. Vei face antrenamente la intervale de intensitate mare, care ajută la arderea grăsimilor abdominale, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

De asemenea, ajută la subțierea și tonificarea brațelor și picioarelor.