Iifym pentru pierderea grăsimii

Pierderea în greutate pe iifym

Vă vom spune totul despre istoria, liniile directoare și componentele sale, precum și toate datele științifice din spatele acestuia. Fără îndoială, cel mai important element în succesul oricărei diete. Vă vom spune totul despre istoria sa, liniile directoare și componentele sale, precum și toate datele științifice din spatele ei. Fără îndoială, cel mai important element al oricărui succes dietă sunt caloriile, principiul principal care trebuie abordat atunci când pierdem grăsime sau câștigăm mușchi este un obiectiv.

A doua componentă majoră a unei diete care vizează pierderea de grăsime sau creșterea mușchilor este defalcarea macro-nutrienților dietei. Macronutrienții înșiși pot juca un rol important în sațietate, capacitatea ta de a exercita la un nivel ridicat și cantitatea de masă musculară pe care ești capabilă să o construiești. Dacă se potrivește macro-urilor dvs.

Cu toate acestea, a evoluat de-a lungul anilor și a crescut în sofisticare pe parcursul iterațiilor sale.

Totul despre dieta IIFYM (Dieta flexibilă)

Totul a început cu calculatoare simple bazate pe formule de bază pentru atribuirea caloriilor și recomandări macro generale. Cea mai recentă iterație a acestei diete utilizează instrumente mai avansate care iau în considerare sexul, înălțimea, greutatea, masa slabă, nivelul de activitate și zilele pierderea în greutate pe iifym săptămână, minutele pe zi, greutatea corporală.

Intensitatea exercițiului, obiectivele de greutate și chiar tipurile de antrenament, etc.

n8 arzător de grăsime pierdere în greutate blackpool cork

Componente și principii generale ale dietei IIFYM Dieta IIFYM este o gură de aer proaspăt în mijlocul multora diete cu o listă lungă de pagini cu restricții dietetice, deoarece adoptă o abordare a principiilor de bază și ia calorii și macronutrienți macros și lasă tipul și calitatea alimentelor în afara ecuației.

Conform paradigmei IIFYM, toate macrocomenzile sunt considerate egale, ceea ce înseamnă că cele 30 de grame de carbohidrați din orezul brun sunt aceleași cu 30 de grame de carbohidrați Kellogg.

Cel mai bun supliment de pierdere în greutate rapoartele de consum

Recent, principiile și filosofiile IIFYM au fost transpuse într-un nou regim numit regim flexibil, care este în esență aceeași abordare. IIFYM și dieta flexibilă de pierdere în greutate utilizează sexul, înălțimea, greutatea, masa slabă, nivelul de activitate, zilele pe săptămână, minutele pe zi, intensitatea exercițiului, obiectivele de greutate și chiar tipurile de antrenament pentru a vă crea un profil de calorii și macronutrienți.

Există nuanțe în fiecare calculator IIFYM, dar majoritatea vor folosi o proteină pe 0,g din greutatea corporală, care este cuprinsă între 0,7 și 1,0 grame pe 0,g din greutatea corporală, definește caloriile.

O dietădenumită și IIFYM sau dietă flexibilă, este o opțiune populară, deoarece în loc să restricționeze anumite alimente, se concentrează pe numărarea numărului total de macronutrienți pe care îi mănânci. Ideea este că, atâta timp cât rămâneți în conformitate cu orientările dinpierderea în greutate va veni în mod natural. Cu toate acestea, nu există un plan de masă care să fie potrivit pentru toată lumea.

De grăsime între 0,5 grame pe 0,g, apoi rotunjește restul calorii din carbohidrați. Deoarece calitatea și selecția alimentelor nu sunt axate pe cantitatea de alimente și, mai precis, macro-urile sunt principala valoare prin care se măsoară succesul alimentelor.

dieta detox cu mere pierderea în greutate după ziua binge

Sosirea recentă a unor instrumente online, cum ar fi MyFitnessPal și alte baze de date nutriționale și software de urmărire online, a făcut ca urmărirea alimentelor să fie mult mai ușoară și poate fi văzută ca o caracteristică cheie a exploziei recente în alimente. Unii oameni adoptă abordarea intermitentă a postului, în timp ce alții iau cele 6 mese mici pe zi. Nu există reguli dure și rapide despre când să mănânci sau macronutrienți sau cât de des mănânci.

Principalele sunt limitările de calorii și macronutrienți.

50-30 - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

IIFYM se bazează pe ideea că calitatea alimentelor joacă doar un rol minor, dacă există, și că niciun aliment nu ar trebui restricționat în dieta ta. Acest lucru este ortogonal cu majoritatea celorlalte cadre alimentare.

sesiunea pt pentru pierderea în greutate cum să mi scot grăsimea brațului meu

În timp ce unele variații sau subseturi ale programelor de dietă bazate pe IIFYM pot include faze distincte de la început, aceasta nu este o caracteristică esențială. Oamenii reduc adesea caloriile și macro-urile pe baza obiectivelor lor specifice de exemplu, creșterea în greutate, slăbirea sau stabilizarea.

În practică, majoritatea oamenilor folosesc dieta IIFYM într-un mod fazic sau ciclic, în care trec prin perioade sau cicluri de încărcare, definire și întreținere. Cea mai mare diferență între aceste faze este schimbarea caloriilor totale din cheltuielile zilnice totale de energie.

puteți pierde în greutate pe beta blockers articole legate de pierderea în greutate

Fazele de stabilizare sunt, în general, stabilite pe calorii pe baza cheltuielilor dvs. Domeniul de aplicare al IIFYM IIFYM este cel mai potrivit pentru persoanele care se bucură și sunt capabile să fie foarte cantitative în abordarea lor față de alimente și care doresc să se țină de planul lor alimentar.

Acest lucru este în contrast puternic cu dietele precum dieta Paleo, dieta mediteraneană, dieta veganismîntregul 30, Keto. Este într-adevăr una dintre acele abordări dietetice care funcționează cel mai bine pentru oamenii cărora le place să-și ia tortul și să-l mănânce.

budinca de chia pentru slabit nu este capabil să piardă în greutate cu pcos

Este ușor de urmărit? Dintre toate cadrele dietetice, IIFYM este atât cel mai ușor de urmat, cât și cel mai dificil de urmat. Aceasta este cea mai ușoară în sensul că nu există restricții dietetice reale și veți fi greu de găsit într-o situație în care nu este nimic de mâncat, vă veți găsi rar, dacă vreodată, lipsiți de o mâncare preferată și vă poate lua cu ușurință tortul și savurați-l fără nici o vină. Dimpotrivă, IIFYM stabilește linii directoare destul de stricte cu privire la cantitatea de mâncare și necesită o greutate meticuloasă, porții precise și o monitorizare strictă a alimentelor.

Inițial acest lucru poate fi un obstacol imens, deoarece există o curbă de învățare în care totul trebuie măsurat, deoarece metoda simplă a globului ocular trebuie să fie încă un set de abilități suficient de bine pregătit și precis: Cu toate acestea, în timp, setul de abilități se îmbunătățește și puteți măsura mai puțin și puteți ști cu precizie ce proporție din fiecare macro este într-un anumit aliment. Credință dominantă în dietă Credința dominantă din spatele IIFYM este că caloriile și macro-urile sunt de departe cea mai mare piesă a puzzle-ului nutrițional în ceea ce privește obținerea de rezultate.

Cantitatea depășește calitatea cu o marjă atât de mare încât nici nu trebuie să te gândești la calitatea mâncării tale dacă te ții de macro-urile tale.

Gânduri finale IIFYM este o dietă flexibilă care nu stabilește reguli sau restricții cu privire la alegerile dvs. Simplificând manipularea aportului dvs. Nu numai că IIFYM este simplu și ușor de urmărit, dar poate ajuta și la promovarea responsabilității și a conștientizării cu privire la alegerile dvs.

Acest lucru se datorează probabil faptului că nu se bazează pe un principiu dietetic singular așa cum se credea în mod tradițional și încă nu a câștigat atenția cercetătorilor în nutriție. Beneficiile pierderii de grăsime Când te uiți foarte atent la literatura științifică care înconjoară pierderea în greutate pe iifym modalități dietetice și pierderea de grăsimeexistă 2 principii cheie care se evidențiază tare și clar: De exemplu, acest studiu a comparat direct 4 diete foarte diferite Atkins, Ornish, Weight Watchers și Zona și a demonstrat că pierderea în greutate a fost similară în toate dietele și că respectarea și respectarea principiilor a fost cel mai mare factor de descurajare de la pierdere în greutatenu dieta specifică în sine.

Un alt articol foarte interesant a arătat că manipulări și mai directe și drastice ale macro-urilor specifice sunt încă palide în comparație cu controlul simplu al caloriilor atunci când pierdeți în greutate.

Beneficii în ceea ce privește construirea mușchilor Similar cu pierderea de grăsime, creșterea musculară pare dieta rina meniu pe 7 zile fi reglementată în primul rând de calorii, cu o avertizare, aportul de proteine.

Ambele idei sunt luate în considerare în majoritatea calculatoarelor IIFYM, deoarece definesc de obicei proteinele pe baza greutății corporale și a proteinelor naturale la un nivel optim în timpul ciclurilor uscate și ciclurilor de încărcare. Aproape peste tot, îmbunătățirile lipidelor din sânge, ale zahărului din sânge, ale sensibilității la insulină și ale altor markeri ai bolilor cardiovasculare și ale altor boli cronice se îmbunătățesc aproape liniar cu scăderea în greutate.

Acestea fiind spuse, atunci când este luată în considerare pierderea în greutate, consumul de fructe, legume, pește și nuci este mai benefic pentru sănătatea ta decât alimentele foarte procesate, cum ar fi tartele, cerealele zaharate etc.

Deci, atunci când utilizați IIFYM, este pierderea în greutate pe iifym o idee bună să faceți prima parte a dietei și să o utilizați pentru a satisface nevoile calorice și macronutrienți.

Rolul exact pe care îl vor juca acestea în dvs. Concluzie IIFYM ia ideea că caloriile și macro-urile sunt cele mai importante aspecte ale unei diete pentru pierderea sau creșterea în greutate și neglijează în esență calitatea alimentelor.

Ghid IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile tale) Ghid pentru scăderea greutății

În paradigma IIFYM, toate macrocomenzile sunt considerate egale, ceea ce înseamnă că cele 30 de grame de pierderea în greutate pe iifym din orezul brun sunt aceleași cu 30 de grame de carbohidrați din bomboane. Când vorbim despre pierderea de grăsime, știința evidențiază 2 principii cheie care ies în evidență în mod clar: echilibrul caloric și respectarea dietei.

IIFYM unge aportul de calorii plasându-l în partea de sus a listei de lucruri pe care să vă concentrați.

Pentru primele 20 de zile de utilizare a unui organism a pierdut 14 kg.

Aceasta este cea mai ușoară în sensul că nu există restricții dietetice reale și veți fi greu de găsit într-o situație în care nu este nimic de mâncat, rareori, dacă vreodată, vă veți găsi lipsiți. Dimpotrivă, IIFYM stabilește linii directoare destul de stricte cu privire la cantitatea de mâncare și necesită porționare și urmărire meticuloasă a alimentelor.

Abordarea IIFYM are avantaje și dezavantaje inerente care fac mai ușor de urmărit pentru unii oameni și mai dificil pentru alții. Simpla cântărire a argumentelor pro și contra pe baza propriului stil de viață vă poate ajuta cu ușurință să decideți cât de ușor va fi să rămâneți cu el.