Pierde în greutate prin metoda Shelomentseva Cea mai bună metodă pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate în lincoln ne, Slabesti repede vegan

Kevin D. Hall, Science Daily, 26 august Pierderea în greutate este un proces dinamic Rezultatele variază în funcție de dietă, activitate, compoziție corporală și timp Proiecțiile bugetului guvernului sunt notorii inexacte, deoarece folosesc analize statice. Aproape niciodată nu funcționează așa. Oamenii sunt dinamici; își schimbă comportamentul când cresc impozitele. Impozitează ceva și aproape întotdeauna primești mai puțin din el.

Pierderea în greutate în lincoln ne sunt aceleași. Aproape niciodată nu funcționează conform planului. Corpurile noastre reacționează la deficite de energie, create prin dietă sau exerciții fizice, în moduri diferite.

Cercetătorii de la Institutele Naționale de Sănătate au creat un model matematic al ceea ce se întâmplă atunci când persoanele cu diferite greutăți, diete și obiceiuri de exercițiu încearcă să-și fat blocker pierdere în greutate greutatea.

Rezultatele au potențialul de a ne schimba perspectiva asupra controlului greutății. Cu cât înțelegem mai mult procesul, cu atât suntem mai realiști, cu atât suntem mai fericiți să fim cu rezultatele noastre. Alinierea realității și așteptărilor ne va face să fim mai buni manageri ai corpului nostru.

Pentru a testa și regla fin modelul, cercetătorii au comparat modificările de greutate prezise cu schimbările reale la oameni. Rezultatele sunt raportate într-un număr de Lancet dedicat obezității 27 august Raportul, scris de Kevin D. Hall, dr. Au apărut mai multe informații importante: 1 Pierderea constantă în greutate este un mit: 2 Oamenii mai grei răspund mai repede la schimbarea dietei decât persoanele cu mai puțină grăsime corporală inițială; și 3 Putem prezice efectul unei singure modificări permanente a dietei sau a exercițiilor fizice pentru persoana medie supraponderală.

Principiul fundamental al schimbării greutății corporale este acela că trebuie să înclinați echilibrul dintre consumul și consumul de energie. Îndepărtați-l într-un fel și vă îngrași și înclinați-l în celălalt pierdeți în greutate. Ce ar putea fi mai simplu de atât?

Sună simplu; din păcate, nu este.

pierderea în greutate în lincoln ne

Citatele pe scară largă de calorii pe regulă de kilogram este un mit bine intenționat. Deși se recunoaște în general că regula de slăbire statică este simplistă, s-a făcut puțin pentru a măsura modul în care dieta și exercițiile fizice se traduc în scăderea în greutate în timp. Hall și echipa sa abordează această problemă utilizând un model matematic care încorporează cunoștințele noastre despre modul în care corpul uman răspunde la schimbările în dietă și activitate fizică.

Să ne uităm la mesajele cheie. Grăsimea corporală conține de aproximativ cinci ori mai multă energie calorii decât țesutul slab. Acest lucru afectează dinamica pierderii în greutate. Persoanele cu o proporție mai mare de grăsime corporală pierd greutatea corporală la o rată diferită de cele cu un procent mai mic de grăsime. Pe scurt, o proporție mai mare de scădere în greutate este grasă pentru persoanele care încep cu mai multe grăsimi. Mai mult, pe măsură ce devii mai slab, rata pierderii de grăsime încetinește.

Deși mecanismul de bază este complex și nu este pe deplin înțeles, știm rezultatul de mulți ani. Important, țesutul slab este mai activ și arde mai multă energie. Mușchiul este mai scump de construit și întreținut decât grăsimea - și este protejat în consecință. Potrivit raportului, diferența de cheltuieli energetice este evidentă în rata metabolică de repaus și în costul energetic al depunerii și întoarcerii țesuturilor.

pierderea în greutate în lincoln ne

Țesutul slab este mai activ decât țesutul adipos non-stop, Important, valoarea relativă a țesuturilor slabe și grase este dinamică; se schimbă pe măsură ce scade greutatea. Pe măsură ce corpul devine mai slab, grăsimea pierderea în greutate în lincoln ne mai importantă pentru supraviețuire și valoarea țesutului slab scade. Acești factori au fost încorporați într-un model matematic al metabolismului uman și al modificării compoziției corpului pentru adulți.

Un acord strâns între model și studiile privind pierderea în greutate oferă validarea modelului matematic, potrivit cercetătorilor. În special, datele din aceste studii nu erau disponibile în momentul dezvoltării modelului; pe scurt, modelul a rezistat testului timpului. Model pierderea în greutate în lincoln ne simulare dinamică Un factor complicat este că este dificil de măsurat necesarul inițial de energie al persoanelor cu trai liber.

Pierdeți în greutate atunci când aveți gripă

Acest lucru ar fi aproape întotdeauna adevărat pentru persoanele care fac diete pe cont propriu, ceea ce ar include majoritatea oamenilor care se angajează într-un regim de slăbire. Înțelegerea factorilor implicați este totuși utilă.

Începem cu presupunerea că schimbările provin dintr-un bilanț energetic neutru; aportul și cheltuielile de energie sunt în echilibru. Raportul Hall și colab. Include un curs de timp prevăzut pentru greutatea corporală pentru un bărbat sedentar de de kilograme, care reduce caloriile cu constante pe zi. După cum sa menționat anterior, pierderea constantă în greutate este un mit. Conform modelului, jumătate din pierdere a avut loc în primul an; rata pierderilor a încetinit apoi la jumătate în următorii doi ani.

De la biroul lui Clarence Bass

Ar fi un lucru bun de știut la un an. La trei ani, aportul și cheltuielile de calorii s-au echilibrat, determinând greutatea platoului în ultimii șapte ani.

Rețineți că modelul reflectă o singură schimbare permanentă a dietei sau a exercițiilor fizice. Probabil că nu s-ar întâmpla exact așa în viața reală, dar cursul general ar trebui să fie aproximativ același.

Calorad recenzii pierdere în greutate

În primul rând, aderența perfectă este foarte puțin probabilă. După cum sa menționat mai devreme, compoziția corpului ar face, de asemenea, o diferență. Adulții cu un procent mai mare - sau mai mic - de grăsime corporală ar fi de așteptat să piardă mai mult - sau mai puțin - greutate pentru aceeași reducere a aportului de energie. Un om mai gras ar putea coborî până la de lire sterline și ar putea dura mai mult de trei ani pentru a ajunge acolo.

Un om mai slab s-ar putea să platească la de lire sterline, deoarece masa țesutului slab energetic este păstrată. Rețineți, de asemenea, că cursul de greutate corporală este dinamic; se schimbă pe măsură ce se modifică raportul grăsime-slab. Este puțin complicat, dar îți vine pierderea în greutate în lincoln ne. Cu cât ești mai slab pentru că, cu atât devine mai dificil să pierzi grăsime.

Cea mai bună metodă pentru pierderea în greutate

Dieta versus exercițiu Dar activitatea fizică? O creștere a activității fizice duce neapărat la aceeași scădere în greutate ca o scădere echivalentă în energie a consumului de alimente? Nu neapărat, potrivit cercetătorilor. Din nou, folosind un bărbat sedentar de de kilograme, echipa Hall compară reducerea caloriilor cu pe zi cu creșterea activității cu o cantitate similară exercițiu. Cu toate acestea, pe măsură ce amploarea fiecărei intervenții crește, există un moment în care dieta duce la o scădere în greutate mai mare decât activitatea fizică.

Cred că mesajul de eliminare este că a uşor scăderea caloriilor combinată cu o uşor creșterea activității fizice este cel mai bun plan.

pierderea în greutate în lincoln ne

Este mai ușor pentru tine și nu declanșează clopoțele de alarmă metabolică din corpul tău. Să trecem la o regulă generală pentru a prezice efectul unei singure modificări permanente a dietei sau a exercițiilor fizice pentru persoana medie supraponderală. Model simplificat pentru persoana medie Sunt frecvent întrebat cât timp va dura pentru a deveni slab sau a pierde o anumită cantitate de greutate.

De obicei spun că aceasta este întrebarea greșită; că este cel mai bine să pierdeți în greutate o săptămână la rând. A grăbi procesul este cea mai frecventă greșeală pe care o fac oamenii; de obicei, torpilează planurile lor de slăbire. Poate că este timpul să-mi schimb răspunsul la stoc.

Echipa Hall a oferit o formulă simplă care permite oamenilor supraponderali să-și evalueze în mod realist obiectivele de slăbire.

Cum sa Scazi in Greutate - 5 Secrete de la Psiholog

După un lung și complicat recital al datelor de cercetare subiacente - pe care le voi economisi - Hall și colegii au stabilit formula într-o propoziție lungă, dar simplă. Science Daily 26 august Iată cum vă sugerez să puneți în practică regula generală. Formula este pentru persoana medie supraponderală cu pierderea în greutate în lincoln ne indice de masă corporală o măsură a greutății unei persoane în raport cu înălțimea sa între 25 și O căutare rapidă pe Google va explica cum să calculăm IMC.

Sincer, nu mi-aș face griji. Tot ce trebuie să faceți este să vă uitați în oglindă pentru a decide dacă trebuie să pierdeți în greutate și să ghiciți destul de bine cât de mult trebuie să pierdeți. Indiferent de locul în care vă aflați pe scara IMC, veți găsi modelul simplificat pentru a fi o mână de Dumnezeu.

Iată un exemplu de funcționare. Dacă obiectivul dvs. Cel mai bun mod de a face acest lucru este de a reduce aportul de calorii cu și de a crește activitatea fizică cu o cantitate similară.

În acest fel, celulele dvs. Evitați tentația de a tăia mai sever. Faceți acest lucru în mod constant și veți pierde aproximativ 25 de lire sterline în primul an și al doilea 25 de lire sterline în următorii doi ani.

Veți pierde toate cele 50 de kilograme în aproximativ 3 ani. Ți-a trebuit mai mult decât atât pentru a pune greutatea și ar trebui să te aștepți să pierzi ceva timp.

Acesta ar fi un rezultat extraordinar, realizat cu un disconfort mic, dacă nu există. Mai mult, nu veți fi tentați să recâștigați greutatea. Continuă să mănânci sensibil și să faci exerciții fizice în mod regulat și vei fi slab pentru viață. Unii oameni vor pierde mai repede, iar alții mai încet, dar aproape toată lumea ar trebui să aibă succes în acest plan. Dacă mâncați dieta tipică americană cu alimente prelucrate în mare parte, cu mult zahăr și sare adăugată, trecerea la o dietă echilibrată cu alimente întregi sau minim procesate va fi pe drumul cel bun pentru a vă atinge obiectivul.

Nici măcar nu va trebui să numărați calorii. Adăugați două zile pe săptămână de exerciții aerobice și două zile de antrenament de rezistență și rămâneți activ între cum să pierdeți în greutate om obez și veți fi uimiți de cât de bine arătați și veți simți.

Ce te împiedică? Incepe astazi. Program de lucru: luni-vineri,ora de munte. FAX pentru comenzi internaționale: Vă rugăm să consultați agenda telefonică locală și să adăugați următoarele: