Scădere în greutate și pms, Sindromul premenstrual și tulburarea disforică premenstruală

Pierderea în greutate ajută pmdd, Scădere în greutate și pms, Mergi mai slab cerotti

Trucuri pentru a prelua controlul Aveți probleme să vă respectați planul de a mânca mai sănătos? Ți-e greu să te angajezi la o dietă de slăbit mai mult de o săptămână?

Dieta înainte de PMS

Cauza luptei tale poate să nu fie doar o lipsă de putere de voință. De fapt, ciclul menstrual poate fi de vină. Ciclul menstrual Ciclul menstrual este o interacțiune complexă între două structuri din creier și ovare. O buclă de feedback foarte sensibilă controlează sincronizarea producției de estrogen și progesteron de către ovare, ceea ce vă determină să ovulați și să menstruați la intervale regulate.

Pentru a înțelege mai bine ce se întâmplă cu hormonii tăi, să descompunem ciclul menstrual mediu în 28 de zile în trei faze: Ziua Ciclul menstrual începe în prima zi în care sângerați.

În acest moment, atât estrogenul, cât și progesteronul dvs. În următoarele 2 săptămâni, nivelul de estrogen sau mai precis nivelul de estradiol tipul de estrogen produs de ovare crește constant și destul de rapid pentru a atinge valoarea maximă în jurul zilei 13 chiar înainte de ovulație. Nivelurile de progesteron rămân scăzute în această fază. În momentul ovulației, nivelul de estradiol scade rapid și nivelul progesteronului începe să crească.

Ziua În a doua jumătate sau faza luteală a ciclului dumneavoastră, progesteronul domină. Nivelul dvs. De asemenea, în a doua jumătate a ciclului dvs. Cu toate acestea, în a doua jumătate a ciclului dvs.

PMS și poftele alimentare sunt o dilemă de pierdere în greutate

Și poate, mai important, este mult mai mic în raport cu nivelul de progesteron. Estradiol funcționează ca un suprimant al apetitului Ceea ce mănânci, când mănânci și cât de mult mănânci sunt influențate de mulți factori.

Premenstrual Dysphoric Disorder (PMDD) - The severe form of PMS

Preferințele culturale pot modela ce tip de mâncare mănânci, dar corpul tău are, de asemenea, un sistem încorporat pentru a echilibra aportul alimentar cu puterea de energie. Se pare că unii dintre acești controlori ai apetitului sunt sub influența estradiolului. În general, mănânci mai puțin în prima jumătate a ciclului, atunci când estradiolul este responsabil decât cel din a doua jumătate a ciclului, atunci când nivelul de estradiol este relativ scăzut și progesteronul apare tabere de pierdere în greutate pentru adulți imagine.

Pierderea în faza luteală Deci, în faza luteală se întâmplă câteva lucruri care vă pot sabota dieta și vă pot dera planurile pentru o alimentație mai sănătoasă.

TRATAMENT NATURAL PMDD: 10 OPȚIUNI - SĂNĂTATE -

În primul rând, aveți relativ mai puțin estradiol în a doua jumătate a ciclului, comparativ cu prima jumătate. Acest lucru vă poate determina să căutați subconștient mai multe calorii, deoarece efectul de suprimare a apetitului a estradiolului este diminuat.

pierderea în greutate ajută pmdd

Din nou, cercetările susțin că o femeie cu cicluri menstruale obișnuite tinde să ia mai multe calorii în faza luteală a pierderea în greutate ajută pmdd menstrual.

Progesteronul este hormonul dominant în faza luteală sau a doua jumătate a ciclului menstrual. Se crede că unul dintre efectele progesteronului este că îți stimulează pofta de mâncare.

Cum să slăbești pms, Mută obiectiv pentru pierderea în greutate

Nivelul ridicat de progesteron este, de asemenea, responsabil pentru unele dintre celelalte simptome premenstruale neplăcute pe care le-ar putea prezenta balonare, constipație și sensibilitate la sân.

Deci, între scăderea efectelor de suprimare a apetitului a estradiolului și efectul stimulant al apetitului al progesteronului, aveți câteva obstacole biologice provocatoare de depășit. În prezent, cercetătorii încearcă să descopere motivul pentru care se întâmplă acest lucru și modul în care nivelul normal de schimbare a hormonilor declanșează astfel de tulburări semnificative ale dispoziției la unele femei. Una dintre aceste explicații privește relația dintre estradiol și serotonina chimică a creierului.

Scaderea in greutate ajuta pms-urile Femeile pot face sport la menstruație?

Estradiolul are un efect pozitiv asupra producției de serotonină a neurotransmițătorului creierului dumneavoastră. Serotonina este substanța chimică a creierului tău. Este responsabil de reglarea stării de spirit și de menținerea sentimentului dvs. Se crede că la unele femei cu PMDD, scăderea relativă a nivelului de estradiol în a doua jumătate a ciclului lor determină un răspuns exagerat la niveluri de serotonină din creier, ceea ce duce la tulburări de dispoziție și anxietate. Simțind acest efect negativ asupra serotoninei, creierul și corpul lucrează rapid pentru a produce mai multă serotonină.

Și care este cel mai bun tip de mâncare pentru a-ți crește rapid nivelul de serotonină? Alimente simple bogate în carbohidrați și săraci în proteine. Suna familiar? Împotriva unei judecăți mai bune, te regăsești prin acea pungă cu chipsuri de cartofi sau prăjituri Oreo. Această încărcătură de carbohidrați simpli crește nivelul de insulină al corpului tău, care la rândul său crește nivelul de triptofan al creierului tău.

pierderea în greutate ajută pmdd

Triptofanul este precursorul serotoninei. Mai mult triptofan înseamnă mai multă serotonină. Și cu acea aglomerație de carbohidrați, tocmai v-ați îmbunătățit temporar perturbarea stării de spirit.

1. Practicați aromoterapia

Acesta este un bun exemplu de utilizare a alimentelor ca medicament, literal. Unul dintre dezavantajele evidente ale acestei strategii este faptul că adesea gustările simple de tip carb sunt, de asemenea, încărcate cu calorii.

Și din moment ce obțineți doar un beneficiu temporar, acest ciclu probabil se repetă de mai multe ori în faza luteală. Și exact așa, toată munca bună pe care ai făcut-o cu alimentația sănătoasă în ultimele două săptămâni este sabotată încă o dată. Trucuri pentru a prelua controlul Primul pas pentru a prelua controlul asupra modului tău de alimentație este de a înțelege schimbările care se petrec în corpul tău în fiecare lună.

Primul pas pentru a obține controlul este să urmăriți locul în care vă aflați în ciclu. Luați în considerare utilizarea aplicației de urmărire a perioadei Clue pentru a vă ajuta.

De la începutul perioadei pierderea în greutate ajută pmdd până la ovulație ai aproximativ două săptămâni în care hormonii tăi sunt de partea ta.

pierderea în greutate ajută pmdd

Nivelul de estradiol este crescut și nivelul de progesteron este scăzut. Acesta este un moment bun pentru a începe o dietă sănătoasă și rutină de exerciții fizice.

Cum se identifică PMS

Dacă vă puteți orienta într-o rutină bună în aceste două săptămâni, vă va ajuta să faceți față provocărilor care vin odată cu faza luteală a ciclului dumneavoastră. Adevărata provocare începe atunci când pierderea în greutate ajută pmdd lovești de faza luteală. Însă acum înțelegeți de ce corpul dvs. Înarmat cu aceste cunoștințe, puteți încerca câteva tactici care să vă ajute să vă respectați obiectivele alimentare sănătoase chiar și în faza luteală: Fii bland cu tine insuti.

Derapajele se vor întâmpla. Nu uitați, doar pentru că aveți câteva cookie-uri nu înseamnă că nu puteți reveni pe traseu. Obținerea exercițiilor fizice regulate, în special în faza luteală, este foarte utilă pentru controlul apetitului. Dacă ai tendința să gustați noaptea, încercați să faceți câteva minute de dans sau de alergare pe loc înainte de a vă îndrepta spre bucătărie pentru o gustare.

pierderea în greutate ajută pmdd

Sau ia-ți ceva timp pentru a face niște posturi de yoga care stimulează starea de spirit și anxietate. Înlocuitori de gustări. Încercați să înlocuiți o gustare mai sănătoasă.

pierderea în greutate ajută pmdd

Dacă sunteți un muncher cu cipuri de cartofi, încercați floricele fără unt. Dacă ciocolata este dorința voastră bună, faceți comerț cu ciocolata cu lapte pentru ciocolată neagră.

Sindromul premenstrual: simptome și tratament

Ciocolata neagră are puteri de stimulare a serotoninei, precum și alte avantaje pentru sănătate. Bea o ceașcă de ceai. Încercați o ceașcă de ceai din plante pentru a vă calma mintea. Nu numai că înghițiți încet o ceașcă de ceai fierbinte este un ritual relaxant, dar puteți beneficia, de asemenea, alegând ceaiuri cu proprietăți care stimulează starea de spirit. Capul în pat.