O comparație a antrenamentelor HIIT: aceste trucuri stimulează arderea grăsimilor

Pierde mai multă greutate cu hiit. Este HIIT cel mai bun mod de a pierde in greutate?

Antrenamente HIIT pe Youtube

Este antrenamentul HIIT cel mai bun mod de a pierde în greutate? Antrenamentele pe intervale de intensitate HIIT sunt compuse din explozii scurte de sprinturi de intensitate foarte mare pentru un interval de timp cuprins între 10 secunde și câteva minute, cu o perioadă de recuperare de la unu la cinci minute cu exerciții la o intensitate mică sau în stare de repaus.

pierderea de grăsime hgh cât timp

Aceasta se repetă pe un anumit interval de timp, care ar putea varia de la atât de puțin cât înseamnă patru minute până la douăzeci de minute, la persoane bine pregătite fizic.

Se presupune că acest tip de antrenament arde cât mai multe calorii, crește capacitatea aerobă și oferă alte beneficii pentru sănătate similare sau chiar mai bune decât cele obținute atunci când faci exerciții într-un ritm mai lent pentru un interval de timp mai lung.

pierdere în greutate brooksville fl

Ce spun dovezile? Deși este un concept destul de pierde mai multă greutate cu hiit pe scena antrenamentelor, cercetările privind beneficiile HIIT au fost în curs de desfășurare de mult mai mult timp și s-au făcut multe studii care investighează efectele unui astfel de regim de exerciții.

HIIT a fost asociat cu beneficii cardiovasculare și metabolice atât la persoanele cu risc medical, cât și la persoanele sănătoase și s-a dovedit că are un nivel de adaptare și eficacitate mai ridicat decât regimurile de exerciții obișnuite.

Antrenamentul HIIT-ul desfășurat regulat a fost asociat și cu niveluri crescute atât de fitness aerob, cât și anaerob, iar cercetările recente sugerează că poate fi mai eficient decât alte forme de exercițiu fizic în reducerea grăsimilor subcutanate și abdominale, deși mecanismul prin care se produce acest lucru nu este încă clar.

20 Minute High Intensity Interval Cardio Workout/ HIIT for Weight Loss

Rezistența la insulină și toleranța îmbunătățită la glucoză au fost, de asemenea, asociate cu antrenamentul HIIT, care poate reduce riscul de diabet de tip 2.

Care sunt avantajele obținute din antrenamentul HIIT?

HIIT - soluția pentru a pierde în greutate

Cercetarea sugerează că antrenamentul HIIT are ca rezultat beneficii pentru sănătate cel puțin la pierde mai multă greutate cu hiit de bune ca exercițiile fizice constante, dacă nu chiar mai bune și se poate realiza într-un interval de timp mult mai scurt. Pentru cei care au stiluri de viață aglomerate și au puțin timp pentru a se antrena, HIIT este o opțiune excelentă pentru a obține beneficiile exercițiilor fizice într-un timp scurt.

pierderea în greutate 527

Pentru cei care au atins un nivel de platou in ceea ce privește slăbitul, începerea unui antrenament HIIT îi poate ajuta să reînceapă să piardă în greutate. Care sunt dezavantajele?

Deși antrenamentul HITT poate modalități de a pierde greutatea în mare măsură avantajos, există unele dezavantaje ale acestui tip de program de exerciții.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Pentru pacienții obezi și pentru cei cu risc ridicat de boli de inimă, nu este recomandată o astfel de formă intensă de activitate fizică și, cu siguranță, nu trebuie efectuată fără supraveghere medicală.

De asemenea, pentru cei care nu sunt obișnuiți să facă exerciții fizice și au un nivel foarte scăzut al condiției fizice, este posibil ca acest tip de program să nu fie potrivit, cel puțin în prima instanță. În același timp, trebuie menționat că pentru a obține beneficii prin antrenamentul HIIT, acesta trebuie executat corect.

Într-adevăr, trebuie să lucrați din greu în timpul seriilor de sprint, în mod ideal, cu o frecvență cardiacă ridicată, iar acest tip de antrenament este cel mai potrivit pentru a fi efectuat sub îndrumarea unui antrenor, în special pentru cei care au experiență limitată în fitness.

trebuie să piardă 3 grăsime corporală

De asemenea, trebuie remarcat faptul că această metodă de antrenament este intensă și poate să nu aibă beneficii de calmare a stresului sau să favorizeze factorii sociali pe care le au alte forme mai relaxate de activitate fizică. În timp ce unele cercetări anterioare care au comparat HIIT cu exercițiul fizic constant au arătat o mică diferență de pierdere în greutate între cele două grupuri, trebuie menționat că timpul necesar pentru a obține același rezultat în grupul HIIT a fost jumătate din cel necesar din grupul care a efectuat exercițiu fizic constant.

pierde site ul website

Astfel, se pare că în ceea ce privește timpul necesar, HIIT este într-adevăr un mod mai eficient de a slăbi. Studii mai recente au arătat că antrenamentul HIIT scade nivelurile de grăsime abdominală și subcutanată în mod semnificativ în comparație cu exercițiile fizice constante, deși nu este clar de ce se întâmplă astfel.

  • Poate alăptarea te face să pierzi în greutate
  • Pinterest Exercițiul de a pierde în greutate nu este atât de distractiv.
  • Ce este LIIT, instruire la intervale de joasă intensitate? - Blog de nutriție XXL
  • Îndepărtați grăsimea corporală din plăci
  • Cum îmi pierd greutatea repede
  • În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  • Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară.

Este posibil ca modificările mușchilor scheletului să genereze mai multă oxidare sau ardere a grăsimilor decât o poate face toleranța îmbunătățită la glucoză. Unele studii efectuate pe animale au arătat, de asemenea, că HIIT poate acționa pentru a suprima pofta de mâncare, ceea ce poate fi un alt mecanism care duce la reducerea consumului de alimente și, prin urmare, la slăbire.

pierdere în greutate alia bhatt

Studiile au arătat o mulțime de variații în pierderea în greutate cu HIIT și trebuie reținut faptul că alți factori, cum ar fi dieta și nivelurile de activitate zilnice, pot contribui, de asemenea, la slăbire și trebuie luate în considerare în combinație cu orice regim de exerciții fizice pentru slăbit.