Poți pierde greutatea peste noapte?

Modele de somn pentru a pierde în greutate. Rutina ta de somn a avut un impact uimitor asupra capacității tale de a pierde în greutate

Conținutul

    Rutina ta de somn a avut un impact uimitor asupra capacității tale de a pierde în greutate Rutina ta de somn a avut un impact uimitor asupra capacității tale de a pierde în greutate Un somn bun vă îmbunătățește capacitatea de a pierde în greutate în mod eficient, așa cum au descoperit cercetătorii într-un studiu.

    syntha 6 te face să pierzi în greutate

    Adulților li se recomandă să doarmă cel puțin șapte ore și jumătate în fiecare noapte - și, în mod ideal, să se culce la aceeași oră în fiecare noapte. Compania de nutriție sportivă Forza Supplements a chestionat 1. Toți participanții au dorit să slăbească.

    b2 arzător avansat de grăsime

    Au existat diferențe clare între participanții care și-au păstrat cele șapte ore și jumătate de somn și cei care au avut un somn neregulat - inclusiv modul în care somnul le afectează succesul în dietă și obiceiurile alimentare. S-a constatat că patru din cinci dormitoare de model erau mai susceptibile de a respecta anumite obiceiuri alimentare - ceea ce este bineînțeles benefic pentru pierderea în greutate. Cei care dorm neregulat tind să gusteze Persoanele care dorm mai puțin de șapte ore pe noapte tind să aibă modele alimentare mai haotice - reflectând rutina neregulată de somn.

    fat pierdem logo challenge

    Participanții care au dormit mai puțin de șapte ore în fiecare noapte au fost de patru ori mai predispuși să gusteze între mese decât ceilalți participanți 64 la sută din participanți versus 17 la sută din participanți.

    Cei care au suferit de lipsa somnului au declarat, de asemenea, că beau alcool peste medie. De asemenea, au fost mai predispuși să-și cheltuiască indemnizația de maternitate și să depășească bugetul 54 la sută decât cei care au dormit mai mult 13 la sută.

    bretele pentru a pierde în greutate

    Doar 42 la sută dintre cei care sufereau de lipsa somnului au fost de asemenea de acord. Așadar, somnul are un impact mare asupra capacității noastre de a ignora poftele și de a respecta planul nostru de dietă. Aveți la dispoziție 20 de minute pentru a adormi și 90 de minute pentru cea mai regenerativă stare de somn - non-REM - care este cel mai eficient atunci când această fază are loc înainte de miezul nopții, au descoperit cercetările din Forza Supplements.

    dieta de slabire carmen bruma