Nu rata nimic!

Cla studii de pierdere a grăsimilor

Pin on Arderea grasimilor, Slabire Referințe Fanii acestui hard se înjură prin efectele sale care afectează mușchii în timpul tăierii, dar studiile nu l-au susținut întotdeauna.

Dozajul recomandat Acidul linoleic conjugat, prescurtat ca CLA, este considerat de către Universitatea din Michigan Health System ca o formă sănătoasă de grăsime care se găsește predominant în produsele alimentare precum lactatele, păsările de curte, ouăle și uleiul de porumb. Acidul linoleic conjugat este, de asemenea, disponibil ca supliment alimentar. Studiile efectuate de Universitatea din Wisconsin-Madison, Scandinavian Clinical Research și altele au raportat că consumul de CLA are un efect pozitiv asupra pierderii în greutate.

cla studii de pierdere a grăsimilor cum să obțineți bacterii intestinale de slăbire

Deoarece doza ideală recomandată femeilor adulte nu este clară, consultați-vă cu furnizorul de asistență medicală înainte de a vă baza pe suplimentele CLA pentru pierderea în greutate.

Utilizarea CLA pentru pierderea în greutate Cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-Madison au descoperit că CLA avea calități de ardere a grăsimilor care erau active în special în perioadele de somn.

Pagina principala Ingrediente pentru arderea grăsimilor Cla, persoane sensibile la acid cu. De îndată ce vechiul comportament alimentar este reluat, creșterea în greutate apare din nou. În studiile care au fost efectuate cu Poți pierde în greutate poți pierde în greutate, s-a dovedit un efect pozitiv asupra sănătății. Cu toate acestea, acest efect secundar nu a fost încă investigat în mod adecvat în studii.

Studiul a concluzionat că aportul adecvat de CLA promovează pierderea de grăsime utilizând mai degrabă grăsimi decât carbohidrați pentru energie. La finalizarea perioadei de testare de 12 luni, indivizii au prezentat o reducere mai mare a compoziției grăsimii corporale în comparație cu cei care consumă un placebo îmbunătățit cu ulei de măsline. Beneficii pentru sănătate Consumul de CLA oferă beneficii suplimentare în afara pierderii în greutate.

Acidul linoleic conjugat, de asemenea, cunoscut sub numele de CLA, este un supliment pe care unii dieters ia pentru a pierde in greutate mai repede. Este un ingredient obișnuit în multe ajutoare pentru pierderea în greutate pe care le vedeți anunțate online și în magazine. Dar merită să luați CLA dacă obiectivul tău este să tai în jos? Înainte de a vă deschide portofelul pentru a plăti pastilele, ar trebui să aflați mai multe despre rezultatele pierderii în greutate CLA în studiile științifice și despre potențialele beneficii și dezavantaje ale acestui supliment.

Beneficiile includ prevenirea împotriva mai multor tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân, colon și plămâni. Memorial Sloan-Kettering Cancer Center raportează că un aport adecvat de CLA poate ajuta, de asemenea, la stabilizarea nivelului de colesterol.

cla studii de pierdere a grăsimilor nici o pierdere în greutate în trei zile

Universitatea din Arderea autocolantelor de grăsime Medical Center afirmă că suplimentele CLA pot ajuta la tratarea complicațiilor medicale precum diabetul, sindromul metabolic sau rinita alergică.

În timp ce multe speculații înconjoară beneficiile pentru sănătate asociate consumului de CLA, cercetările în acest domeniu rămân neconcludente. Considerații Centrul Medical al Universității din Pittsburgh avertizează că suplimentele CLA pot interfera cu sensibilitatea la insulină și vă pot expune un risc crescut de boli cardiovasculare.

cla studii de pierdere a grăsimilor cum să pierdeți în greutate teenage barbat

De asemenea, suplimentarea cu CLA este nesigură pentru femeile care alăptează, deoarece are potențialul de a modifica compoziția laptelui cla studii de pierdere a grăsimilor. În plus, suplimentarea cu CLA poate deranja tractul gastro-intestinal și poate crește nivelul de potasiu, care sunt problematice dacă aveți complicații medicale care decurg din niveluri ridicate de potasiu, cum ar fi bolile renale.

cla studii de pierdere a grăsimilor cel mai bun supliment de agitare a scăderii în greutate

Dozajul recomandat În timp ce doza ideală pentru suplimentarea cu CLA este necunoscută, Centrul Medical al Universității din Pittsburgh sugerează un aport de 3 până la 5 g de CLA zilnic pentru pierderea eficientă în greutate.

Cu toate acestea, această cantitate poate varia de la o persoană la alta, deci consultați-vă cu medicul dumneavoastră înainte de a încorpora suplimente CLA în stilul dumneavoastră de viață dietetic.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV