10 Modalități Creative De A-ți Face Propriile Chipsuri De Legume Sănătoase - Mâncare bauturi

Chipsuri sănătoase pentru pierderea în greutate, Cipsuri sănătoase din gulie

Jetoane recomandate În timp ce chipsurile crocante, crocante de cartof sunt deseori gândite ca o latură gustoasă pentru sandwich-uri, chipsurile sunt rareori considerate un aliment sănătos.

Cereale pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, producătorii reduc cantitatea adăugată de sodiu și uleiuri de gătit în chipsuri, transformând chipsurile dintr-o mâncare bogată în grăsimi într-o opțiune cu conținut scăzut de grăsimi. Amintiți-vă, însă, că toate alimentele trebuie să fie savurate cu moderație.

Supraalimentarea chiar a celui mai sănătos cip de cartofi îți poate deteriora dieta și poate contribui la talia ta.

chipsuri sănătoase pentru pierderea în greutate

Uleiuri mai sănătoase Efectuarea chipsurilor de cartofi mai sănătoase depinde de tipul de ulei atunci când gătiți chipsurile. Chipurile au fost gătite anterior cu uleiuri ca uleiul de semințe de bumbac, cu un conținut ridicat de grăsimi saturate, care pot înfunda arterele. Căutați chipsuri gătite cu uleiuri mai sănătoase, cum ar fi uleiul de floarea soarelui, care are jumătate din grăsimea saturată a uleiului de semințe de bumbac.

chipsuri sănătoase pentru pierderea în greutate

Uleiul de floarea soarelui conține în schimb grăsime nesaturați, un tip de grăsime care este bun pentru inima ta. Chipurile fierte în ulei de soia sunt o altă opțiune care nu conține grăsimi saturate. Dacă găsiți grăsimi care conțin grăsimi trans, numite și grăsimi hidrogenate, evitați-le ca ciuma - acestea sunt cel mai nesănătos tip de grăsime și contribuie la boli cardiovasculare.

chipsuri sănătoase pentru pierderea în greutate

Gătirea chipsurilor scade conținutul total de grăsimi, ceea ce reprezintă o opțiune mai sănătoasă. Ca o comparație, un cip prăjit conține de calorii și 9 g de grăsimi cu 2, 5 g de grăsimi saturate, în timp ce chipsurile coapte sunt în medie de la la calorii cu 2, 5 până la 6 g grăsimi.

Este chips-uri un amestec?

Chipsurile sărate conțin o cantitate moderată de sodiu - fiecare uncie conține miligrame, sau 9 la sută din aportul dvs. Jetoanele naturale nu sunt la fel ca chipsurile organice. Jetoanele etichetate drept organice sunt cele care sunt produse cu pesticide sau îngrășăminte folosind resurse tipic regenerabile, inclusiv utilizarea metodelor de conservare a solului și a apei.

chipsuri sănătoase pentru pierderea în greutate

Pe lângă faptul că nu conțin substanțe chimice și chipsuri sănătoase pentru pierderea în greutate, aceste opțiuni de cipuri sănătoase nu conțin conservanți sau coloranți artificiali. Aceste chipsuri au un conținut mai scăzut de grăsimi și calorii, decât chipsurile tradiționale și au la ele adăugate de steroli de plante care sunt sănătoși pentru inimă.

Majoritatea nutriționiștilor vor fi de acord că gustarea este importantă pentru a vă menține metabolismul și pentru a evita, de asemenea, poftele premature. Gustări de putere, cum ar fi magazinul cumpărat chipsuri de cartofi de top pe lista alimentelor bogate în carbohidrați.

O alegere suplimentară pentru cele mai sănătoase cipuri a inclus chipsurile de cartofi Kettle Brand Bakes ușor sărate, care sunt chipsuri subțiri care sunt disponibile într-o varietate de arome, inclusiv BB Hickory Honey BBQ. Aceste chipsuri sunt făcute din făină de cartofi, nu felii de cartofi și sunt sărace în calorii și grăsimi.