Avantajele burpeelor ​​și cum să le faci

Burpeii arde grăsimea piciorului

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Burpee este un antrenament pe tot corpul care promovează sănătatea cardiovasculară.

  1. Breadcrumb, cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid
  2. Dieta cu orez lidia fecioru
  3. Cipralex ajută la pierderea în greutate
  4. Ajută mă să pierd în greutate rapid și ușor

Vă oferă o forță extraordinară. Ca începător, puteți începe cu burpeele normale, crescând intensitatea și variațiile pe măsură ce vă familiarizați cu fundamentele. În acest articol, vom discuta despre beneficii, variații, modificări ale burpeelor.

Avantajele antrenamentului Burpee Următoarele sunt avantajele antrenamentului burpee: Îți îmbunătățește abilitatea fizică. Construiește forță. Îmbunătățește funcționarea fizică și socială și întărește capacitatea generală a corpului 1. Acest antrenament de intensitate ridicată ajută la adăugarea unei forțe imense volumului muscular, picioarelor și restului corpului 2.

Burpeele sunt eficiente în îmbunătățirea posturii, a forței și a compoziției corpului.

Lunges pierderea de grăsime

De asemenea, vă ajută să vă strângeți nucleul 3. Mulți experți în fitness afirmă că burpeele sunt un antrenament de consolidare a forței sau un antrenament cu sarcină mare, care lucrează spre dezvoltarea forței musculare 4. Prin exerciții musculare la nivel inferior și superior, acesta îmbunătățește capacitatea inimii și a plămânilor 5. Burpee este o formă de antrenament funcțional care necesită absența oxigenului liber cu severitate și potențial ridicat. În general, se efectuează într-un interval de timp scurt și necesită multă energie fără oxigen.

Practicarea acestui antrenament vă poate ajuta să efectuați corect exerciții anaerobe și aerobice 1. Acest antrenament de intensitate ridicată ajută, de asemenea, să slăbești mai mult în timp ce arzi calorii.

De asemenea, poate ajuta la pierderea de grăsime 6. Acesta pune o sarcină remarcabilă asupra sistemului cardiovascular. În consecință, puteți obține un antrenament cardio excelent. Planul de antrenament burpee îmbunătățește puterea picioarelor, pieptului, coapselor și brațelor 5.

Vă poate accelera metabolismul, ceea ce este util în arderea caloriilor pe tot parcursul zilei. Antrenamentul burpee îți mărește rezistența și îmbunătățește coordonarea mușchilor. Cine poate face antrenamentul Burpee?

Antrenamentul burpee este realizat în mod fundamental de practicieni de arte marțiale mixte și forțe militare ca parte a exercițiului lor obișnuit de rutină.

pierdere în greutate sânii fermă idealica picaturi farmacia tei

Orice adult poate efectua acest exercițiu. Acest exercițiu se face, de obicei, la sfârșitul majorității exercițiilor de greutate corporală. Uneori, câțiva oameni pot să nu le placă această formă de carol a avut loc pentru pierderea în greutate. Diverse forme de burpee Există mai multe forme de antrenament burpee.

Acestea sunt box-jump burpee, burpee push up, haltere burpee, opt count push up, hindus pushup burpee, jump up burpee, jump-over burpee, genunchi push-up burpee, long-jump burpee, muscle-up burpee, one- burpee înarmat, burpee cu un picior, burpee parkour, burpee pull-up, shitee, burpee lateral, burpee cu împingere în ghemuit burpeii arde grăsimea piciorului burpee Tuck-Jump.

Notă: Burpee pune mult stres pe glezne, genunchi și încheieturi. Prin urmare, ar trebui să vă încălziți înainte de a începe burpee. Metode de efectuare a antrenamentului de bază Burpee Cum să efectuezi un exercițiu de burpee?

În perioada inițială, trebuie să efectuați acest exercițiu în modul corect pentru a obține cele mai bune rezultate. Shutterstock Mai întâi, păstrați-vă picioarele împreună și asumați-vă o poziție ghemuit în jos. Puneți brațele pe pământ în fața picioarelor. Păstrați picioarele împreună și pregătiți-vă să săriți înapoi, astfel încât să puteți ateriza într-o poziție de împingere.

Îndoiți-vă antebrațele și efectuați o singură împingere în această burpeii arde grăsimea piciorului. Salt înapoi la poziția anterioară și aduceți-vă picioarele sub corp.

Cum să arzi grăsimea mâinilor. Cum scapi de grasimea de pe brate? | 4FIT

Salt în aer. Aterizați lin într-o manieră liniștită și îndoiți picioarele. Repetați din nou acești pași și exersați cât puteți.

Pastile de dieta gca Cum să arzi grăsimea mâinilor. Cum scapi de grasimea de pe brate?

Dacă sunteți un expert, puteți face acest exercițiu pe cont propriu. Dar dacă ești începător, ai avea nevoie de un ghid sau de o supraveghere specială. Trebuie să mențineți o viteză constantă în timp ce efectuați acest exercițiu. Modificări Acest exercițiu de burpee poate fi efectuat în diferite moduri. Acestea pot face exercițiul mult mai simplu sau mai dificil, conform cerințelor dvs. Puteți adopta stilul care vă convine; dar metoda trebuie să fie corectă și trebuie să vă simțiți confortabil când o faceți.

scăderea săptămânii pot provoca anemie pierderea în greutate

Începătorii sunt sfătuiți să sară pasul push-up sau sărituri chiar la începutul acestui antrenament. Oamenii instruiți pot traversa un obstacol pentru a sări înainte sau lateral între reprezentanții lor, pentru a-l face mai interesant sau mai aventuros.

  • Tummy slimming thong
  • Rutina de burpee folosită de militari pentru a-și arde toată grăsimea Sună ca o tortură medievală, dar rezultatele vorbesc de la sine.

Oamenii cu experiență își pot îngreuna greutatea pe veste sau pot ține gantere în timp ce fac antrenamentul burpee. Modelul de exerciții al burpeilor Încercați întotdeauna să faceți de burpee cât de repede puteți.

Modul în care Burpeele sunt eficiente pentru a-și dezvolta puterea: beneficii și cum să procedăm

De asemenea, monitorizează câte seturi de burpee poți efectua în 10 minute. De asemenea, puteți practica acest antrenament excepțional cu salturi în lungime, doar prin înlocuirea unui simplu pas de salt.

Precauții Oricine poate face acest exercițiu, dar trebuie să fii în formă fizică. Efectuarea acestui antrenament necesită o pregătire fizică extinsă, deoarece nu este un antrenament foarte simplu.

pierde greutatea emaciată pierde 10 grasimi corporale cat timp

Fiți conștienți de mișcările picioarelor și ale mâinilor. Dacă aveți probleme cu genunchii sau umerii, consultați un medic înainte de a încerca burpees. Obțineți o consultație medicală de la medicul dumneavoastră cu supravegherea adecvată pentru a evita orice rănire. Concluzie Burpeele sunt un antrenament eficient de antrenament de înaltă intensitate al întregului corp, care vă ajută să vă consolidați nucleul și alte grupuri musculare, să vă îmbunătățiți poziția și să vă promovați sănătatea cardiovasculară.

Nu uitați să luați ajutorul unui burpeii arde grăsimea piciorului în fitness pentru a practica antrenamentul perfect.

Linia de jos În ciuda numelui amuzant, și poate că nu este la fel de cunoscut ca flotările sau genuflexiunile, burpeele sunt un exercițiu provocator care lucrează multe dintre principalele grupe musculare din corpul dumneavoastră. Un burpee este în esență un exercițiu din două părți: o flotare urmată de un salt în aer. Efectuarea mai multor burpee la rând poate fi obositoare, dar acest exercițiu versatil ar putea merita recompensa, mai ales dacă sunteți în căutarea unei modalități de a construi forță și rezistență, în timp ce ardeți calorii și vă îmbunătățiți fitnessul cardio. Iată o privire asupra modului de a face burpeele corect și în siguranță și variațiile pe care le puteți încerca dacă doriți o opțiune burpee mai ușoară sau mai provocatoare.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Câte calorii arzi făcând 10 burpee? Puteți arde până la calorii dacă faceți burpees pentru un minut. S-ar putea să vă uitați la numărul de burpee pe care îl puteți face burpeii arde grăsimea piciorului anumită perioadă de timp pentru a calcula numărul exact de calorii.

lupta pierdere în greutate mese simple de a mânca pentru a pierde în greutate

Burpele arde grăsimea din burtă? Burpeele sunt o mișcare a întregului corp care angajează mușchii nucleului, picioarelor și mâinilor.

reguli de aur pentru slabit 10 moduri de a arde grăsime

Prin urmare, acestea ajută la arderea mai multor calorii și la reducerea totală a grăsimii corporale. În acest fel, se poate obține o formă tonifiată.

Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Burpele construiesc mușchi? De ce doare atât de mult burpeele? Burpeele sunt un antrenament de mare intensitate care implică mișcările picioarelor și mâinilor la viteză mare. Exercițiul vă implică și miezul. Prin urmare, ar putea răni inițial. Urmarea formei, posturii și respirației adecvate poate ajuta la diminuarea impactului.

10 exerciții să arzi grăsimea de pe burtă fără să alergi

Sunt burpele mai bune decât alergatul? În timp ce alergarea implică în primul rând picioarele, burpeele implică diferite grupuri musculare. Prin urmare, ar putea fi o rutină mai bună de antrenament. De asemenea, pot ajuta la arderea mai multor calorii.